viernes, 28 de octubre de 2016

El so del teu silenci

Amb el so del teu silenci, em dius tantes coses sense dir una sola paraula ... que si hagués d'escriure el que em fas sentir, amb la resta de la meva vida no tindria prou, ni tocaria fi.

Perquè puc traduir fins i tot, les pauses del teu silenci, 
cada paraula que no dius, 
cada gest dels teus llavis 
i cada t'estimo de la teva mirada. 

Però quan parles... 
quan parles i dius el que dius,
m'emociones fins a l'ànima, 
tot sona diferent, 
i les meves rimes
rimen amb tu, 
i els meus versos són més bells quan escric el teu nom entre ells. 

Quan parles i entones un t'estimo molt, per un moment alguna cosa es torna de color vermell. 
I si somrius al final .... captives aquest ànima que t'escriu, que t'estima, que et "somia sempre"

#tuijo #perSempre #amore 


Lorenzo López - lorenlome